Etiketa pro management
I v tomto rychle se rozvíjejícím světě se ještě stále naštěstí obklopujeme lidmi a komunikujeme s nimi.
V našem kurzu budeme procvičovat pravidla, techniky a triky, které mohou zvýšit vaši profesionální pověst a posílit konečný výsledek a zejména pozitivní dojem z vašich jednání, bez ohledu na to, zda jde o jednání obchodní, či čistě společenské.
Témata zahrnují
- První dojem, důvěra, small talk, kulturní rozdíly v pozdravech
- Kontaktní situace, pozdrav, představování, podávání ruky, oslovování, tykání / vykání, výměna kontaktních informací, vizitky
- Zasedací pořádek při obchodním jednání
- Neverbální komunikace
- Dovednosti v oblasti obchodu a na obchodních schůzkách
- Etiketa oblékání
- Společenské akce, pozvánka (zkratky používané na pozvánkách), firemní akce
- Etiketa stolování
- Kdo objednává, kdo platí při obchodním jednání
- Etiketa chování na sociálních sítích
- Etiketa emailu a korespondence
- Multikulturní rozdíly ve vyjednávání a na společenských akcích
Počet konzultačních hodin bude nastaven podle očekávání a potřeb klientů. Výše uvedené kurikulum je plánováno na rozsah 30 hodin. Skutečný rozsah bude určen dle vstupních dovedností klienta. V uvedeném časovém rozsahu bude vysvětleno a procvičeno chování dle potřeb klienta na základě individuálního pohovoru s klientem, ze kterého vyplynou konkrétní školené body.